ДРУГОКЛАСНИКИ З АГРОНОМІЧНОГО СТВОРИЛИ КОЛЕКЦІЮ ІНЖЕНЕРНИХ ВИНАХОДІВ ІЗ ВТОРСИРОВИНИ

thumbnail

На перший погляд, школа в с. Агрономічне Вінницького району виглядає як звичайна, але, переступивши її поріг, можна побачити багато дивовижного…

Це — учні 2-А класу. Здається,  звичайні діти, які вчать уроки, читають додаткову літературу, малюють та працюють у зошитах.


Але одного разу їх життя змінилося — у 2-А розпочався Інженерний тиждень! І діти зі звичайних школярів перетворилися на творчих і кмітливих винахідників.


 

Разом вони проростили зерно, та навчилися використовувати його в будівництві. Винайшли маракаси з вторсировини, та навіть зіграли на них власну пісеньку!

Інженерія — це все, що нас оточує: це — каруселі і машинки, бульбашки в шоколаді та американські гірки, лікування складних хвороб, нові винаходи та польоти в космос.

Весь тиждень діти вивчали інженерію в різних її проявах: через ігри, практичні досліди, математичні рівняння. Вчилися візуалізувати тривимірні фігури та виготовляти рухомі іграшки…

Відвідували кабінети хімії,фізики та біології, виготовляли макет серця, досліджували принципи руху предметів та перетворення енергії.

Важливою умовою було дотримання екологічності під час виготовлення виробів — в якості деталей діти використали вторинну сировину: ПЕТ-пляшки, коробки, паперовий посуд, тубуси від рушників, відходи деревини тощо.

Щоб створити свої винаходи, діти працювали також разом з батьками вдома і заручились допомогою вчителя Галини Миколаївни.

Для того, щоб заняття під час інженерного тижня були ще більш захоплюючими, їх проводили за принципами STEM-освіти.

Це — напрям в освіті, який розшифровується так: S — science, T — technology, Е — engineering, М— mathematics. Така освіта готує дітей до реального життя, обрання і здобуття професії, працевлаштування, розширює їх уявлення про технології та творчість.

Втілення принципів  STEM — одна із цілей інженерного тижня в 2-А класі.

“Постійно хотіти більшого, бути готовим стрибнути вище, дізнатися більше, зробити краще — тільки таким чином можна досягнути успіху. Діти, які створили стільки дивовижного, отримали найважливіше — віру в себе і свої можливості. Побачили, як можна мрію перетворити на реальність, відкрили в собі нові таланти, — говорить вчитель юних вундеркіндів Галина Дьяконова. —  Професій, які на них чекають, можливо, ще навіть не винайшли. Але вони вже на “ти” з майбутнім. А їх гаслом, безперечно, є слова: “Навчання — це круто!”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back To Top